سال نو بر شما مبارک باد
وبلاگ تفریحی پرستوی مهاجر
بهترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی مهاجرین افغانی (پرستوی مهاجر)

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد... از خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها، تدبیر کننده روز و شب، دگرگون کننده حالی به حالی دیگر، خواهان بهترین حال برای شما عزیزان هستیم. لحظه هایتان پر از شکوفـه باد

 

ای نو بهار خنـــدان، از لامکان رسیـــــدی / چیزی به یار مانی، از یـــار ما چه دیـــدی
خندان و تازه رویی، سر سبز و مشک بویی / همرنگ یار مایی، یا رنگ از او خریــدی

اگر چه گاهی از یاد می بریم که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یاد ما می آورد. لذا در همین لحظه سال تحویل، این عید را جداگانه به شما عزیزان تبریک و تهنیت می گوییم.

در ابتدا تبریک به رییس جمهور و مقامات دولتی:

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، رابه تمامی شما دولتمردان افغانستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما بزرگوران مسالت می نماییم. به امید توفیق خدمتگزاری بیشتر شما به ملت مظلوم افغانستان.

 هموطنان عزیز در سراسر کشور:

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد... از خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها، تدبیر کننده روز و شب، دگرگون کننده حالی به حالی دیگر، خواهان بهترین حال برای شما عزیزان هستیم. لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.

 مهاجرین گرامی که از وطن دور هستید:

بر شما سلام و درود می فرستیم. سال نومی شود. زمین نفسی دوباره می کشد. برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده ایم. سهم ما چیست؟.. نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... مثل همیشه آرزومند غروب غمها و طلوع شادی های شما هستیم.

 تقدیم به پدر و مادر عزیزم:

چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمی کند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم، پدر و مادر عزیزم که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است تبریک می گویم.

دوستان عزیز و بزرگوار ما:

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند، نوروز جشن نکوداشت نگاه توست. پس نوروز بر تو فرخنده باد . . . لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید. رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن. روزهایتان رنگارنگ و
سال نو شما سراسر شادی و نشاط . . .

همکار گرامی:

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد. برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد. درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .

مدیریت محترم سایت:

در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترم شما داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

 همدم مهربانم:  

جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان آن تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم . . . بدان نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند. پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی . . .

 پیامی نیز به خودم:

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند. یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند، نه آن گونه که می خواهم باشند. یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم، که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد. یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد.

در پایان نیز دعایتان می کنیم:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:سال نو مبارک ,
ارسال توسط علیرضا احمدی
آخرین مطالب